fredag 2 september 2011

Resedag

Resedag idag, stressigt blev det är jag tidsoptimist? ohh nej absolut inte.
Jag va i bra tid, och när tåget väl kom efter förseningen så har jag faktiskt ingen aning om hur jag kom på med allt, men av fick jag iaf hjälp av en vänlig kille , skönt med vänlighet.

En liten tjej med tre stora väskor, en på hjul, en stor bag, (heja malmö) nä inga hejaklacksramsor här, det bjuds bara på när jag fått en massa morfinsprutor..sägs det.Dock vill jag inte ens tänka på det och förnekar det. Och handbagage OCH jag glömde där va en fjärde väska, handväskan såklart.

Av tåget, upp för rulltrappan som jag nästan rullade på fel håll för det va så tungt att hålla kvar, kan se det framför mig hur alla ligger i en hög längt ner..upp checkade in mig själv, iväg med väskorna, in med mig själv och sen springa till planet.Jag hann precis innan dom stängde, skönt.

Nu e jag tillbaka i Helsingfors, skönt..längesen man va här.Vi har ätit en god middag och jag har fått något fint av min tomte haha.
Visar det i något senare inlägg :)

Nu e fotbollen slut och nu vill jag kanske ha lite chips och dip, mums.




2 kommentarer:

  1. siste "man" att checka in ....bra jobbat! Jag vill se vad du fick av tomten :)

    SvaraRadera