måndag 15 augusti 2011

Nu är jag..

Tillbaka i Malmö igen, vilket höstväder det är.

Resan gick bra eller iaf bättre än förra gången, jag är allt en yrpanna.
Första gången jag reste själv vart jag lite nervös inför flygningen och så, ensam ingen och ge rädda blickar till eller trycka sönder handen på..så när jag äntligen pustade ut och skulle hämta min väska, så kom den aldrig.
Tiden gick och tillslut så kom ett annats flygs väskor på bandet så då gick jag och fråga och blev informerad om att jag stått vid fel band..bra Sandra.

Idag däremot stod jag vid rätt, garanterat för det hade jag kollat om och om igen, läst högt för mig själv osv.Väskorna kommer, ser en svart (lånat den så va inte van vid den) , svart är också den bästa färgen på resväska ;) nåja den jag tror det är kommer åkandes,  jag drar lite försiktigt i bandet för att läsa, hinner inte låter den gå ett varv till, gör samma sak igen hinner inte läsa.Och för att inte se allt för dum ut låtsas jag som "ähh det är inte den". Sen får jag nog, går och ställer mig på hörnet där absolut ingen annan kan se mig, ser väskan åter igen drar ner den på golvet läser, öppnar och ser mina kläder, skrattar för mig själv och gå snabbt därifrån haha.Framsteg iaf :)



Gammal bild på mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar