torsdag 25 augusti 2011

Torsdag

Nu e jag arg, jag är sällan arg och har en stort tålamod.Men ska det va så svårt att va trevlig och hjälpsam det är ju ert jobb.
Idag har jag i princip suttit i telefon hela dagen med massa olika ärenden, man kopplas vidare för dom vet inte eller dom kan inte bla bla bla....
Bara dom själva slipper att ta tag i det så kan man skylla ifrån sig och koppla vidare, men sen visar det sig att man ändå skulle pratat med den personen.
Eller när dom säger att jag gjort fel, eller att jag träffat en man även om jag 110 gånger sagt det va en kvinna som jag träffade, jag menar hur dum får man bli.
Men det är lätt att skylla ifrån sig istället för att ta tag i problemet som man ställt till med för personen som ringer och ber om hjälp, det är ert jobb och skyldighet och rätta till det igen!

Alla ska förstås inte dras över en kam, där finns många trevliga och hjälpsamma.

Pittf*tta va sur jag blir på sånt här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar